MİM: Geriye Bakış 2017 ve 2018 Hedeflerim

, , 72 Yorum
Okuma Süresi: 3 Dakika
Feri Peri Kişisel Blog

Yeni yılın soğuk ve karanlık şu ilk günlerinde, daha henüz yere dünyamızı bembeyaz örtüsü ile kaplayabilecek kadar kar taneleri düşmemişken sevgili Esseve Rin'in şuradan ve de şuradan ulaşabileceğiniz iki yazısında da mimlenmiş bulunmaktayım 😊

Etkinliği başlatan arkadaşımız Elena'nın yazısını da buraya bırakıyorum...

Öykümün 4. bölümünü tüm kısımları ile hazır yayımlamışken,  benim ve bloğum için oldukça fayda sağlayabilecek bu yazıyı paylaşmanın vakti gelmişti.

Aslında neredeyse bir yıl bile olmadı bir 'blogger' olalı. Geçtiğimiz Nisan ayının parlak bir bahar gününde ( 11.04.2017 ) ilk yazım; ilk film incelemem 'Rogue: One' ile şu anki temamdan çok farklı şekillerde sayfamın kapılarını aralamıştım. Çok daha öncesinde ingilizce bir blog yazmaya çalışmış ama kendimi yalnız hissettiğim için bırakmıştım...

Kapı aralanmıştı aralanmasına da kuş uçmuyor kervan geçmiyordu. Sessizliğin hüküm sürdüğü o günlerde bir süre daha yazılarımı hevesle paylaşmaya devam etmiş ve yaz aylarının yaklaşması ile birlikte iki ay öncesine kadar ara vermiştim. Aradan ziyade daha çok 'ben sanırım beceremedim bu işi' diyordum içimden. Sonra 2017'nin rüzgarlı ve yine bugün gibi karanlık Kasım ayının başlarında 'ne yapıp edip becereceğim bu işi' diyerek bloggerlığın arka mutfağını araştırmaya ve takibe aldığım tüm blogları gözlemlemeye başladım. 12 Kasım 2017'de 'Thor: Ragnarok' yazımı blog sayfamda yayımladığımda artık ne yapmam gerektiğini biliyordum 😉

kurgu dünyası - gif

Sözün özü; 2017'ye baktığımda 'ne olursa olsun' deyip inat eden bir Feride ve Kurgu Dünyası görüyorum. Bu şekilde bir giriş yapmak istedim çünkü blog yazı sayım epey bir az görünecektir, sebebini bu şekilde açıklamak istedim...

Şimdi gelelim benim istatistiklerime...

Bloğumu açarken önceliğim film ve dizi incelemeleri olduğu için;

İzlenilen film sayısı: 148

İzlenilen dizi sayısı: 32

Okunulan kitap sayısı: 9

Blogda paylaşılan yazı sayısı: 27

Kendi yorumlarımı hariç tuttuğumda bloğa yapılan toplam yorum sayısı: 171

Bloğun toplam görüntülenme sayısı: 11.200

En çok görüntülenen blog yayını: Masum Dizi İncelemesi (Final) 1390 görüntülenme

Instagram'da paylaşılan fotoğraf sayısı: 27

Blog takipçileri sayısı: 96

kurgu dünyası - kitap

Genel olarak izlediğim film ve dizi sayısından memnun olsam da sanırım biraz daha Türk yapımlarına yönelsem bu yıl biraz daha iyi olacak hem kendim hem de bloğum açısından. Sadece tek bir yöne odaklanmak yerine daha homojen bir liste oluşturmak istiyorum. Ve kesinlikle daha çok kitap okumak istiyorum bu yıl, kitap okuma etkinliklerine katılmamın en büyük sebebi de bu. Programlamadığım sürece spontane bir şekilde okuyamıyorum son yıllarda. Film ve dizileri de programlı izlediğim için 'terazi' dengede duruyor sanırım 😅

Geri kalan istatistikler de neredeyse son iki aya ait diyebilirim. Son iki ayımdan ben oldukça memnunum, her gün yazı girebileceğimi düşünmüyorum çünkü uzun analizler yapıyorum ya da öykü yayımlıyorum... 

Artık bloğun teması ile de çok uğraşmıyorum çünkü içime sinen bir görüntü ve düzen oluşturmuş durumdayım. Pembeye kaçan renkleri çok sevmesem de, görüntü olarak temanın ana rengi olan bu tatlı yavruağzı-pembe; mavi, sarı, yeşil, gri ya da diğer soğuk renklerden daha iyi durdu... Emin olabilirsiniz 😂

Şu günlerde daha çok Seo ve siteyi yapılandırmalarla vakit harcıyorum... elimden geldiğince 😆
Feri Peri Kişisel Blog

Peki 2018 hedeflerim, beklentilerim, planlarım?

Bu yıl çok farklı bir döneme gireceğim; uzun süredir devam eden bir birlikteliğin geleneksel basamaklarını tırmanıyor olacağım önümüzdeki yaz aylarında...

En güzel planlamalardan birinin heyecan dolu kavşağında beklerken belki bu yıl, 'o yıl' olur ve bir kitap çıkarabilirim. İçime sindiği şekilde; kırpılmadan ve bana özgün haliyle...

Daha çok kitap okumak istediğim bir yıla da giriş yapmış bulunmaktayım. Yine o 20'li yaşlarımın başındaki halim gibi çok okumak, bana yazmayı aşılayan kitaplarımla daha çok buluşmak istiyorum. Tüm günün sadece kitap okuyarak bittiği, saate bakarken zamanın nasıl da hızlıca akıp geçtiğine hayret ettiğim o zamanları tekrar yaşamak istiyorum... 

Başlangıç olarak bu sene için kendime 50 adet kitap okuma sayısı belirlemek yerinde olur diye düşünüyorum. 

Dizi izleme sayımı biraz daha arttırabilir ve kendimi filmleri de kapsayacak şekilde Türk yapımlarına yönlendirebilirim. 

Her ay en az bir film ve dizi analizi yapmak niyetindeyim. Şu ana kadar kitap analizlerine yer vermediğim bloğumda, bu yıl kitap analizleri de yapmak istiyorum; kitabın alt metni, imgeleri, tarihi arka planı, yazarının anlatım üzerindeki izleri şeklinde...

Blog sayısı olarak her ay aşağı yukarı 10 özgün içerik hazırlayarak yılın sonunu en az 100 yazı ile kapatmak istiyorum...

Blog hakkındaki rakamsal hedeflerim arasında; toplam 100.000 görüntülenmeye ulaşmak, 100 takipçi daha edinmek de var... ( bkz: ölü ozanlar derneği ) 

Öykülerimi yayımlarken içlerinden bazılarına, çok sevdiğim Müjde Dural'dan esinlendiğim üzere kendi çizimlerimle de katkı sağlamak istiyorum. Şimdiye kadar sadece bir çizim paylaştım ve bu sayıyı arttırmayı umut ediyorum.

kurgu dünyası - gif

Yağlı boya tablolarımı bloğum üzerinden sergilemek ve bu yıl, bu yeteneğimle ilgili daha çok çalışmak istiyorum... Özellikle Gündoğan ve Ayperi'nin ( öykümün baş karakterleri ) tablo üzerinde yağlı boya çalışmasını yapmak istiyorum...

Çok mu fazla şey istedim acaba? 😇

Bu yazıyı okuyan herkesi mime davet ediyorum.
Geleneğin gerektirdiği üzere de özel olarak davet ettiklerim;

Bücürük ve Ben
Ruhsa'dan İnciler
Kitabın DNA'sı
Herteldenşef
GİRİFT
Dostlar Kütüphanesi
Yazar Yıldırım
BLoG-Ruz

Aslında aklımda daha çok isim var ama, blog konuları arasında 'MİM' yapmak isterler mi bilemediğimden davetiye listemi bu şekilde belirledim 😊

kurgu dünyası - gif

Herkese mutlu ve beklentilerin, planların gerçekleştiği huzurlu bir yıl dilerim ❤

Bu içerik Feri Peri » Kişisel Blog tarafından hazırlanmıştır...

72 yorum:

  1. Vaaovvv !! Azmine bayıldım bu kadar kısa sürede bu kadar şeyi nasıl başardın gerçekten çok merak ediyorum . İnşallahhhhhhh yeni yılda tüm hedefleriniii başarırssıınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu içten ve tatlı yorumun için :)
      Umuyorum bakalım, umarım başarabilirim :D

      Sil
    2. heyy mimlendinn :)

      Sil
  2. Haydi bakalım, yeni senede bütün plânlar gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin istediği şekilde sevdikleriyle uzun bir ömür geçirmesi dileğiyle :)

      Sil
  3. Bloğunuzu ve yazılarınızı beğenerek okuyorum, ben de halihazırda 5-6 aylık bloggerım :) İnşallah gelecek günlerde her şey daha güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sizi de tebrik ederim, bu kadar sürede harika bir kitle oluşturdunuz, gözlemliyorum :) Ben de hikayelerinizi keyifle okuyorum, zaten biliyorsunuz :D
      Güzel bir gelecek görüyorum önümüzde, umarım bu şekilde devam eder :)

      Sil
  4. Sizi keşfetmiş olmanın mutluluğu ve aynı zamanda geç keşfetmiş olmanın hüznü icerisindeyim, çok kaliteli bir blogunuz var sanırım birkaç gün burada olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, olsun hiç önemli değil, ne zaman kapımı çalarsınız her seferinde açarım :D
      Kimselerin uğramadığı o günlerde ben sizin bazı yayınlarınıza denk gelmiştim :) Blogger Olmak Serisi. Keyifle okumuştum o günlerde...
      Hey gidi günler :)

      Sil
  5. Öncelikle 148 film çok iyi bir sayı bence, tebrik ediyorum, bloğumu ilk açtığımda beni okuyan 3 - 4 kişiydi sadece o yüzden bu sadece bir zaman meselesi aylar geçince izleyiciler çoğalıyor hiç kafana takma izleyici sayısını, yorum sayısını. Sen kendin için yaz, sevdiğin şeyleri yaz bak gerisi gelir:)

    Bu arada bloğumun linki vermişsin çok teşekkür ediyorum:) Fantastik hikayenle ilgili resim, çizim hatta yağlıboya fikri çok güzel, kolay gelsin şimdiden. Tüm dileklerin gerçekleşir umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film konusunda ben de evet, nasıl bu kadar izleyebildim diye şaşırdım, bu yıl pek izleyemedim diyordum :)
      Üniversite zamanımda neredeyse her gün illa ki bir dizi veyahut film izlerdim de, tükettim şimdilerde güzel fimleri...
      Şimdiki halinden çok memnunum gerçekten, görüntülenmelerden ziyade yorumlar, uzun uzadıya okunmak çok daha önemli benim için; özellikle de senin gibi iyilik dolu insanlar tarafından :)
      Teşekkür ederim güzel dileklerin ve yorumun için :)

      Sil
  6. Unuttum davete icap etmemek olmaz tabii ki...seve seve:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin şekilde ekleyip çıkartabilirsin, Müjde Abla'cığım, gönlünce yaz :)

      Sil
  7. Canım arkadaşım mimlediğin için çok teşekkür ederim. Daha yeni olduğum dan hiç mim yazısı yazmadım. Bi güvensizlik var üstümde:)❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiç güvensizlik hissetme, bu benim de ilk mimlenişim ve ilk yazım :D
      Biraz uzun sürdü yazmak nasıl yazacağımı bilemediğimden ama bitti gitti bile :-*

      Sil
    2. Hadi hayırlısı bakalım benim de biraz uzun sürebilir:)) tekrar teşekkür ederim:D

      Sil
  8. Bu yıl inşALLAH her istediğin olur canım özellikle yağlı boya yapma istediğin gerçekleşsin;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, istediğim marka boyaları bulduğum gibi başlayacağım :D Geçen sene bitirdim hepsini :D

      Sil
  9. Bir yılı doldurmadan gerçekleştirdiklerine bakılırsa ,hedeflerinin seni zorlayacağını sanmıyorum. Smileylerin çok hoş.Eklemek istedim ama olmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak, eklemişsin sen de aslında, smileylerin altında gösterdiği noktalama işaretlerini yazınca yorum onaylandıktan sonra bu şekilde görünüyor :) Şimdi 'Not' kısmına yeni bir madde daha ekledim Smileyler hakkında :)
      Teşekkür ederim güzel yorumun için gerçekten, umarım istikrarlı bir şekilde devam edebilirim :D

      Sil
  10. Son zamanlarda bende film izlemeye çalışıyorum, bir hafta sonra sınavlarım var. Sınavlarım bittikten sonra bende bol bol film izleyeceğim inşallah.

    Umarım 2018 yılında gerek bloğunuz için gerekse hayatınız için her şey gölünüzce olur inşallah. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle sınavlar da bittikten sonra daha keyifli olur izlemek, eminim :)
      Teşekkür ederim güzel dileğiniz ve yorumunuz için, Gökhan Bey :)

      Sil
  11. istediklerin hep olsun tabii. bence de ivit bak kitap okumak en önemlisi yaaa, ayrıca gerçekten bak blogun ve yazıların çok iyi. çok mutlu eden şeyler yazan birisin ki vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok tatlı yazıyorsun, teşekkür edelim, dopdolu insan :) Daha da iyilerini yazacağım umarım bu sene :D

      Sil
  12. Bana mim ilk defaaa =)) gelmiş gidip hemen yapmam lazım pıtı pıtı pıt :-h

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun spama düşmüş Ruhsa'cığım, yeni fark ettim :)
      Ne zaman müsait olursan yapabilirsin, arkadaşım :)
      Sevgiler, kolay gelsin :D

      Sil
  13. Blog teması gayet hoş:) SEO için söylemek istediğim bir şey var. İnsanlar arama motorlarında yükselebilmek için özgün yazılardan uzaklaşıp tamamen anahtar kelime bağımlısı haline geliyor. Yazıların gayet güzel, SEO konusuna fazla
    takılmaması öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Evet, o anahtar kelime ile yazma durumu tam bir robotik kaos, bazı yazıları anlamakta zorluk çekiyorum hatta. Seo konusunda daha çok siteye yapılandırılmış veri ve zengin kartlar eklemeye çalışıyorum aslında bir de yeni bir şeyler öğrendikçe Css küçültme gibi onları yapmaya çalışıyorum :) Tabii Css küçültmeye cesaret edemedim o da ayrı :D
      Teşekkür ederim yorumun için tekrar, hemşehrim :)

      Sil
  14. "Yeni bir son : A brand new ending" diye bi video vardı,belki izlemişsindir; "bir şeyi istemede azimli (inatçı) ve mücadeleci olmayı öğütlüyordu.." seninki de öyle bişi olmuş..🙂 148 film,waav!🤔🙂 2018'deki dileklerin inşallah gerçekleşir ve yeni yılın sağlıklı,mutlu,huzurlu geçsin.. beni mimlemişsin teşekkür ederim düşündüğün için ama ben mimlere,çekilişlere falan özel nedenlerden dolayı katılmıyom..umarım yanlış anlamazsın..sağlıcakla kalın..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, izlemiştim, tekrar tekrar izlenecek, cesaretlendirecek bir video. Filmler konusunda ben de Woav dedim, beklemiyordum... ama kitap okuma sayım yanında bir hayli sırıttı, bu yıl ona odaklanacağım :D
      2017 tozlu raflarda unutulmaya bıraktığım hayallerimi hatırlamaya çalıştığım bir yıl oldu. Bu yüzden 2017'yi sevdim sanırım...
      2018 de umarım hepimize sağlık ve huzur veren, vermeye devam eden güzel bir yıl olur...
      Hiç önemli değil, böyle şeylere hiç alınmam, zaten belirttim ya, aklımda daha bir sürü isim var ama Mim yapmak isterler mi bilemiyorum...
      Ben de sanırım her mime katılamam lakin bu ilk mimlenişimdi, bir deneyimlemek istedim. Sadece blog konumla ilgili olabilecek örneğin; film, dizi, anime, kitap, hikaye, şiir gibi temalara sahip mimlere katılabilirim sanırım bundan sonra :D
      Sevgiler...

      Sil
  15. Tema bence başarılı,göz yormuyor.Sayfanın yeni olmasına rağmen okunma ve yorum alma istatistikleri gayet güzel.Bunu 1 sene bile yapamayanlar vardı (Misal ben:)))))) Bücürük ve Ben'in senaryolarını ve çizimlerini ben de ilgiyle takip ediyorum.Umarım kısa zamanda senin de çalışmalarını takip ederiz buradan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, temamı ve sayfamı beğendiğiniz için :)
      Zaten Müjde Abla'nın çalışmaları harika bir özveriye ve sabra dayanıyor, her bir anlatıma resim çizmek...
      Ben de elimden geldiğince ve kendimce bazı çalışmalar yapabileceğim umarım, teşekkür ederim tekrar yorumunuz için :)

      Sil
    2. Ayyyy yorumumdaki şu emojiye bayıldım bu arada :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Aşağıdaki linkte hepsi var sembollerine göre değişiyor :)
      Sen de sitene eklemek istersen yardımcı olabilirim :D

      Sil
  16. Yeni yılda da tüm hedeflerinize ulaşmanızı diliyorum. Severek takip ettiğim bir tarzınız var. Her şey gönlünüzce olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de sizin sitenizi çok beğendim, çok işime yarayacak bilgiler var Blog ve Seo hakkında...
      Umarım hepimizin gönlünden geçtiği gibi güzel bir yıl olur 2018 :)

      Sil
  17. Bayağı şey başarmışsınız bu kadar kısa sürede umarım 2018 isteklerinizi gönlünüzce gerçekleştirebileceğiniz bir yıl olur. Sylvanas gif'i oldukça hoş bu arada :-f

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım daha da iyi olur bu yıl, çok daha fazla çalışacağım :)
      Sylvanas gifi de son expansion'ın son fragmanından, bilirsin :)
      For the Horde :D

      Sil
  18. Herşey gönlünce olsun.Yeterki ister ve olacağına yüzde yüz inan .Güzellikler dolu bir yılın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel ve çizimlerin gibi zarif yorumun için :) Hepimizin olsun güzellikler, hepimizin :D

      Sil
  19. heeeey bugün yazdığım son diziyi kaçırma bencesiiiii sana göreee çünkülüüüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm :D Bu defa tanıdık bir dizi gördüm çok da hoşuma gitti :) Marvel dizisi olur da kaçırır mıyım :) Gerçi Inhumans'ı izleyemedim, çok kötü görünüyordu :D

      Sil
  20. hımm senin tarzın olmalıydı bu o ama çok sevmemişsin. marvel seversin ama bu denişikti ivit :) son iki bölüm iyiydi aslında da tabi dizi bitmedi daha ayrıca diziyi anlamak da kolay değil yanii. bu akşam daa, ruhsa'nın önerisiyle "ı am not a robot" adlı diziye başladım, çok şeker bir kore dizisi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sevdim de sanırım çok hypelandım öncesinde, bir bölümü vardı; ya 6 ya da 7 o bölüm çok hoşuma gitmişti, görüntü yönetmeni döktürmüştü...
      Aynen bitmedi devamı gelirse güzelleşir mutlaka. Geçen senenin en çok ses getiren işlerindendi sonuçta...
      Bir an Mr Robot sandım :D
      Güzele benziyor, trailerına baktım hemen :)

      Sil
  21. Tema benim siteden daha güzel 😀 Düzenli yazı gir, seo kurallarına uy, gerisi gelir zaten 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kesinlikle doğru söylüyorsunuz, benim de uymak istediğim planlar bunlar :D Bakalım, zaman ne gösterecek...

      Sil
  22. Davet için çok teşekkür ediyorum, ben de toparlayabilirsem yapmaya çalışacağım :)
    Umarım tüm hedefler güzelce gerçekleşir yeniden.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Umarım hepimiz hedeflerimize ulaşır, bir sonraki sene bugünlerin yazılarını okurken mutluluk duyarız :)

      Sil
  23. O zaman çizimleri merakla bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, mümkün oldukça böyle bir planım var bakalım :)

      Sil
  24. Bence öykülerin kuvvetli.Daha çok yazabilmek için daha çok okumak bence de yolunu açacaktır.Güzel bir yıl olsun diyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öykülerimi beğendiğiniz için :) Okumak konusunda ben de hem fikirim, hepimizin güzel bir yılı olmasını temenni ediyorum :)

      Sil
  25. Ne kadar çok film izlemişsin. Birazcık kıskanmış olabilirim :-)

    Hedeflerin çok güzel. Umarım hepsine kavuşursun. O önemli adım için de şimdiden tebrik ederim. Mutluluklar diliyorum. Kitabının çıkmasını tüm kalbimle istiyorum. Çıkarsa haber et de okuyalım :-) Kitap yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin kitap okumalarını kıskanıyorum, ama kararlıyım; bu yıl gerçekten çok okuyacağım d-)
      Teşekkür ederim, şöyle çok fazla vurgulamadan da olsa değinmek istedim, insanın içi içine sığmıyor, sen biliyorsundur zaten :D
      Kitap yorumlarımı ben de merakla bekliyorum bakalım =))
      Teşekkür ediyorum güzel temennilerin için :)

      Sil
  26. Hello dear, your blog is very nice and I signed up. ( #107) Do you want to return the gfc subscription? The gfc bar on my blog is on the right scrolling the Blog page thanks a lot! http://casaninnamamma.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks your kind words :)
      I just returned the favor, have a nice day :)

      Sil
  27. Uuu, film sayın muhteşem! o_o
    Her okuyucunun başına bazen içinden kitap okumak gelmediği dönemler gelir, bu yüzden hiç dert etme sen. ^_^
    Mimlediğin için çok teşekkür ederim Feri Peri ama maalesef yapamayacağım, mim yapmaya bir süreliğine ara verdim de. :/ Yine de tekrar, tekrar çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, doğru söylüyorsun, içime soğuk sular serptin :D
      Benim de bu uzun bir süreliğine son mimimdi, anlıyorum seni, arkadaşım :)
      Ne demek, tabii mimlerim, sevgiler sana en kocamanından :D

      Sil
  28. Çok güzel bir yazıydı. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için :) Hoş geldiniz sayfama :)

      Sil
  29. O kadar kısa zamanda, o kadar çok şey başarmak... Çok yönlü ve başarılı olduğunu düşünüyorum. Umarım yeni yılda da hedeflerinin tümünü gerçekleştirebilirsin ki inanıyorum ki, fazlasını bile yapabilirsin. Çok samimi ve güzel bir yazıydı -özellikle benim gibi acemiler için- teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sen de her daim çok güzel ve nitelikli yorum yapıyorsun gerçekten çok teşekkürler :) Umarım hepimizin hedefleri ve istekleri arzu ettiğimiz şekilde gerçek olur ve başarabiliriz :)
      Yeni yılını da kutlarım :)

      Sil
  30. Ferii benim int. Olmadigi ana denk geldiginden bu mimi görmemisim gayette güzel yapmissin :) 2 aya görede cok cok iyisin aman Allah bozmasin 😄 bende yapicam insallah Ebemkusagindan bayragi aldim 😁 umarim dilekler ve hedeflerin gercek olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç canını sıkma, bazen gözden kaçabiliyor. Ben de 1 haftadır bloglardan ve bloğumdan uzaktım ailemi ziyarete gittiğim için, henüz geldim ve ilk işim cevaplayamadığım yorumları cevaplamak oldu :)
      Çok teşekkürler yorumun için, ben de seninkini keyifle okuyacağım :)

      Sil
  31. Çok güzel dilekler; daha çok okumak izlemek çizim yapmak o yüzden umarım daha çok izler, okur ve çizersin, burada da bizimle paylaşırsın :).

    İyi ki de vazgeçmemişsin blog yazmaktan :). Güzel bir yazı olmuş eline sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :)
      Ben de iyi ki diyorum, ne olursa olsun vazgeçmeyelim zaten :) Daha çok okuma planıma şimdilik uyuyorum gibi görünüyor, bakalım :D

      Sil
  32. beni mime davet etmişsin ama ben daha yeni gördüm.. koşa koşa gidip yapayım hemen :)
    daha nice güzel yıllara, dizilere, filmlere ve kitaplara :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hem yorumun hem de mimimi yaptığın için :) Olmuyor dizilersiz, filmlersiz, kitaplarsız ama değil mi :)

      Sil
  33. ocak bitmeden yetiştim ama :)) https://2numaraliblog.blogspot.com.tr/2017/12/2017-bitmeden-ozelestirim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böylece günlük tuttuğun bloğunu keşfetmiş oldum, çok da iyi oldu :D

      Sil
  34. Ne güzel bir bloğun olmuş, iyi ki pes etmemişsin, yazmaya devam etmişsin.. bu sayede ben de seni tanımış oldum bak :)
    Tüm planladığın şeyler istediğin gibi gerçekleşir umarım.
    Ayrıca o heyecanlı adımların için ben de heyecanlandım, tebrik ederim ve kolaylıklar dilerim bunun için :)
    Kitabını alıp başucuma koymak için sabırsızlanıyorum ve en kısa sürede bunu gerçekleştireceğime inanıyorum :)
    Kitap okuma konusundaki hedefini de gerçekleştirmeni diliyorum, hem belki birlikte bir kitap seçer okuruz aynı anda olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bu kadar içten ve güzel dileklerin için :) Hayırlısı ne ise, nasıl olacak ise o şekilde olsun; huzurla, mutlulukla olsun dilerim hem kendim hem de benim güzel blogdaşlarım için :)
      Bir hafta kadar aile ziyaretindeydim, bu süre zarfında ne kendi bloğumla ne de diğer bloglar ile ilgilenebildim ama tekrar dönmüş bulunmaktayım.
      Bu yıl çalışmalarım olacak kitap ile ilgili, bu yıl hedeflerim arasında, bakalım, inşallah başarabilirim :)
      Kitap okuma konusunda şimdilik iyi gidiyorum gibi :D
      Tabii neden olmasın, beraber okumak çok eğlenceli olur. Şu sıralar bir okuma şenliği etkinliğindeyim ve ona göre okuyorum; Camilla Lackberg'in Buz Prenses isimli kitabına yeni başladım :)
      Benim listem şurada. İstersen buradakilerden birini beraber okuyabiliriz. Ya da İlkbahar'da (katıldığım etkinlik kış bitimine kadar) senin önerdiğin bir kitabı beraber okuyabiliriz, benim için hiç fark etmez :)
      https://www.feriperi.com/2017/12/ks-okuma-senligi-2018-okuma-listem.html

      Sil

Birkaç Önemli Not:

1-Yorumlarınız benim için çok değerli. Bloğuma destek olmak adına olumlu-olumsuz yorum bırakabilirsiniz.
2- Profil üyeliğiniz olmasa bile Adı/Url sekmesini seçip kendi belirlediğiniz Url ya da isimle ve son olarak da Anonim profil seçeneği ile yorum yapabilirsiniz.
3- Öneri, görüş ve düşünceleriniz için "Feri Peri'ye Mektup" sayfası aracılığı ile mesaj gönderebilirsiniz...
4- Yorumunuza Smiley eklemek için, hemen alttaki linke tıklayarak beğendiğiniz bir ifadenin karşısındaki sembolleri kelimelerinizden sonra bir boşluk bırakarak yazabilirsiniz.

Yorumuna Smiley Eklemek İçin Tıkla